۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

گفت و گوی مهر؛

خون شهید «نصرالله» اراده نابودی اسرائیل را تقویت می‌کند

خون شهید «نصرالله» اراده نابودی اسرائیل را تقویت می‌کند

بندرعباس - نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خون شهید «سید حسن نصرالله» اراده رزمندگان اسلام برای نابودی اسرائیل را تقویت می‌کند.

آیت الله محسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهید «سید حسن نصرالله» عالمی ربانی، مجاهدی نستوه، استاد اخلاقی برجسته و فرماندهی با تدبیر بود که تمام زندگی خود را وقف ایجاد اتحاد در بین گروه‌های مقاومت و تقویت جبهه مقابله با کفر کرد.

وی افزود: مسیری که شهید «سید حسن نصرالله» در آن تلاش و کوشش کرد مسیر عزت برای خود و عزت‌آفرینی برای امت اسلامی بود از این رو جهان اسلام عزیزی را از دست داده است که از هیچ تلاشی برای دفاع از آن فروگذار نمی‌کرد.

عشق به خدا و مردم در سراسر زندگی «سید حسن نصرالله» قابل مشاهده است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب تاکید کرد: «سید حسن نصرالله» عهدی مبارک با خداوند متعال داشت و تا آخرین نفس نیز بر روی عهدی که بسته بود ایستاد او مرد خدا بود و مردان خدا راهی جز شهادت برای عروج ندارند.

وی ادامه داد: سراسر زندگیِ پر بار و پربرکت شهید «سید حسن نصرالله» مملو از عشق به خدا و مردم بود و همین امر باعث شد که او بتواند در برابر جنایتکارترین دشمن اسلام و انسانیت ایستادگی کند و به الگویی برای تمام ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان تبدیل شود.

هیچ قدرتی نمی‌تواند صدای حق را خاموش کند

آیت الله ابراهیمی، دبیرکلِ شهید حزب الله را صدای حق‌طلبی و اسطوره مقاومت معرفی کرد و گفت: گفتار و کردار این شهید والامقام همواره خار چشمی برا دشمنان بود و بر پیکره آن‌ها لرزه می‌انداخت؛ او مایه فخر، مباهات، امید و دلگرمی مستضعفان بود و به همه آموخت هیچ قدرتی نمی‌تواند صدای حق را خاموش کند.

شهادت پایان راه «سید حسن نصرالله» نیست

امام جمعه میناب تاکید کرد: «سید حسن نصرالله» آگاهانه مسیر شهادت را انتخاب کرده بود و در مسیر دفاع از کرامت انسان‌ها، تلاش برای آزادی مظلوم‌ترین افراد تاریخ و مجاهدت برای دفاع از مردمی بی‌گناه و بی‌دفاع به شهادت رسید، او به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد اما نفس قدسی و اراده پولادین او در اراده شاگردان و تربیت‌یافتگان مکتبش خود را نشان خواهد داد و رژیم پلید صهیونیستی را به سزای اعمال غیر انسانی‌اش خواهد رساند.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که شهادت پایان راه «سید حسن نصرالله» نیست بلکه سرآغازی نوین برای جریان مبارک مقاومت است قطعاً شهید «سید حسن نصرالله» خطرناک تر از دبیرکل حزب الله خواهد بود چرا که او از این پس شاخصی برای تشخیص و حق باطل است و اراده رزمندگان اسلام را برای نابودی اسرائیل محکم تر خواهد کرد.

کد خبر 6240356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha